1). ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΩΝ ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΕ ΚΑΘΑΡΟΥΣ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ

2). ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΟΜΟΙΟΓΕΝΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΣΤΑΣΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΦΥΛΗΣ ΚΑΙ ΕΘΝΟΥΣ

3). ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΟΥ ΤΡΟΠΟΥ ΤΗΣ ΑΥΞΗΣΗΣ ΤΟΥ ΧΡΕΟΥΣ, ΑΠΟΔΟΣΗ ΕΥΘΥΝΩΝ ΣΤΟΥΣ ΑΝΕΥΘΥΝΟΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΕΡΓΟΛΑΒΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΟΥΣ π.χ. εξοπλιστικά προγράμματα

4). ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΤΕΡΑΣΤΙΟΥ ΟΡΥΚΤΟΥ ΠΛΟΥΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΑΜΕΣΟ ΟΦΕΛΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΚΑΠΟΙΩΝ ΑΓΝΩΣΤΩΝ ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΩΝ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΩΝ) ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΑ ΔΙΑΦΑΝΕΙΣ (ΤΥΧΑΙΑ ΕΚΛΟΓΗ ΕΛΕΓΧΟΥ) ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ.
Ο εθνικός πλούτος (ορυκτός και μη) πρέπει να γίνει κοινό κτήμα των αυτόχθωνων ώστε να γίνουμε μια ασφαλής, πολιτισμένη και πλούσια χώρα που θα βοηθήσει την ανθρωπότητα να βρεί το δρόμο του πολιτισμού και της προόδου.

5). ΓΕΝΝΑΙΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ. Η ΦΙΛΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΚΑΘΩΣ ΚΑΤΕΧΕΙ ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΘΕΣΗ.

6). ΙΣΧΥΡΗ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΑ (ανάπτυξη εθνικής βιομηχανίας οπλικών συστημάτων) ΚΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΣΟΒΑΡΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

7). Η ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΧΡΕΟΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΟΥ ΣΕ ΠΟΣΟΣΤΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΕΞΕΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΓΟΜΕΝΟΥ ΠΛΟΥΤΟΥ-ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ (Α.Ε.Π.)

8). ΑΝΑΔΙΑΝΟΜΗ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΓΑΙΩΝ ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΤΩΧΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ (ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗ) ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΣΠΙΣΤΟΥΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΕ ΠΟΛΥΤΕΚΝΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ.

ΠΡΟΤΑΣΗ 4). Μία από αυτές τις προτάσεις είναι η άμεση αξιοποίηση του ορυκτου πλούτου της Ελλάδας πριν φτάσει το χρέος, η δημοσιονομική κατάσταση της χώρας να υπονομεύσει ανεπανόρθωτα το βιοτικό επίπεδο του μέσου Έλληνα πολίτη, και ξεπουληθεί έναντι ελαχίστου τιμήματος σε μεγαλοσυμφέροντα που δεν θα αποδόσουν πλούτο στον μέσο Έλληνα.
Ο ορυκτός πλούτος της Ελλάδας είναι τόσο σημαντικός που δεν διακινδυνεύουν να τον βγάλουν τα μεγαλοσυμφέροντα με χορτάτο αυτόχθωνα πληθυσμό.
Επομένως η συνεχής εξαθλίωση μέσω της διόγκωσης ατομικών και κρατικών χρεών, μέσω της ανασφάλειας και μέσω της λαθρομετανάστευσης είναι μονόδρομος για τα μεγάλα συμφέροντα.
Ενώ γνωρίζουν οι Ελληνικές κυβερνήσεις τις τελευταίες δεκαετίες τις έρευνες του ΙΓΜΕ παρόλα αυτά υπογράφει διεθνείς συμφωνίες μη εξόρυξης (μη ευρέως γνωστές στο πλατύ κοινό, μέχρι την πολυπόθητη συνεκμετάλευση, με την μερίδα του λέοντος να δίνεται σε πολυάριθμες πολυεθνικές εταιρίες), και δεν έχει σοβαρή έρευνα που θα οδηγούσε στην ανάπτυξη τεχνογνωσίας εδώ και δεκαετίες.
Υπάρχει πάντα η δυνατότητα αγοράς τεχνογνωσίας και μηχανημάτων εξόρυξης ή ενοικίασής τους λόγω χάσιμου πολύτιμου χρόνου και σπατάλης χρημάτων σε επιζήμιες συμφωνίες.
Πολλές δεκαετίες έχει καθυστερύσει η εξόρυξη ορυκτών καυσίμων (πετρελαίου, φυσικού αερίου) ορυκτών πετρωμάτων, και μεταλλευμάτων και δεν δικαιολογείται με λογικά επιχειρήματα καθώς τα κέρδη από την εκμετάλευσή τους είναι απείρως πολλαπλάσια από τις αρχικές επενδύσεις.